Välkommen

TILL KOLMÅRDENS VÄGFÖRENING!

Kolmårdens vägförening bildades 1956, och har idag ca 1200 medlemmar. Vi har skötsel ansvar för drygt 30 km väg.

Här på hemsidan skall det finnas information om vad som händer inom vägföreningens ansvarsområde och uppgifter. Vi försöker också hålla sidan uppdaterad med aktuella dokument och nyheter som berör vägföreningens fysiska arbetsområde.

Inom vägföreningen hanteras det löpande arbetet av styrelsen och föreningens vägansvarige. Arbetet som utförs av i vägföreningen är privatpersoner och har inte några inom vägföreningens arbetsuppgifter som sin huvudsakliga syssla utan utför arbetet på sin fritid.

Hittar du inte information här på hemsidan som du söker, kontakta gärna oss så försöker vi komplettera hemsidan med detta.

Välkommen!